marți, 18 octombrie 2011

Ce se intampla?

Un articol de Primrose Everdeen (Prim)

Buna, din nou!

Din pacate, Capitoliul ne-a tinut fara curent in ultima luna de zile si nu am avut cum sa va mai ofer informatii despre ce se intampla in Districtul 12. Pana de curent a fost totusi binevenita: Katniss, sora mea, a reusit in perioada asta sa iasa mai des la vanatoare in pature impreuna cu Gale si multumita lor, acum nu mai pot zice ca mi se vad coastele de la o posta....

Lumea de aici parca s-a relaxat un pic si mi-e teama sa nu fie calmul dinaintea furtunii. Am cautat cu disperare o metoda sa comunic cu locuitorii celorlalte Districe insa nu am avut succes. Se pare ca nu sunt multi la fel de norocosi ca mine sa prinda ocazional acces la un calculator si mai ales sa si stie sa il foloseasca!

Am rugat-o pe Kat sa trimita din padure mai multe gaite zeflemitoare cu mesaje atarnate de cate un picior... zilele astea sper sa aflu daca metoda a functionat, daca mesajele au ajuns in alte Districte si mai ales ce pregateste Capitoliul incat parca nu mai este atat de interesat de noi.

Va rog, locuitori ai celorlalte Districte, daca reusiti sa cititi acest mesaj, contactati-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu